RAIN

September 27, 2017

Get 15% off Daniel Wellington watches using my code "mancina"

So here is the thing with rainy days... I just cant be bothered with dressing up. No, I love to snug into something comfy, warm and this is exactly what I did for this feature. I put on my warm hoodie which has besides comfort also taken care for a little pop of color on that horrid gloomy day. To make it a bit more effotlessly chic I styled it with office trousers and patent ankle boots and bag - one of the biggest trends this season.


                                                                                                                                                             ///

SLO:
V deževnih dnevih mi je pomembno le, da mi je toplo in udobno in se mi po pravici povedano niti ne da pretirano ukvarjati z ustvarjanjem stylingov. Današnja objava je pravzaprav točno to. Sivo in deževno vreme sem preganjala s toplim puloverjem na kapuco, ki pa je poleg udobja skrbel še za barvno piko na i, poleg pa sem skombinirala klasične hlače na črto in čevlje in torbo v črnem laku - ki je eden najbolj vročih trendov to jesen.

You Might Also Like

2 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe